There are no translations available.

POWERGRIP® GT3 8MGT, 14MGT

Gumowy pas synchroniczny o zoptymalizowanym profilu zębów GT

Identyfikacja

Trzyczęściowy numer na zewnętrznej stronie pasa wskazuje długość podziałową, podziałkę pasa oraz szerokość pasa podaną w milimetrach.

 

Pas PowerGrip® GT3 jest wykonany z bardzo nowoczesnej kombinacji materiałów. Ten technicznie zaawansowany pas pokrywa zapotrzebowanie największego zakresu zastosowań przemysłowych. Pas synchroniczny PowerGrip® GT3 przenosi do 30% mocy więcej niż pasy poprzednich generacji (PowerGrip® GT2). Cała gama tych pasów nadaje się zarówno do napędów nowej konstrukcji, jak również do wymiany w istniejących napędach, bez konieczności jakiejkolwiek adaptacji systemu. Podziałowe zęba 8MGT i 14MGT stanowią optymalny wybór dla wysokowydajnych napędów w obrabiarkach, przemyśle papierniczym i tekstylnym, gdzie wymagane są trwałość i niewielkie nakłady na obsługę.



Przekroje i wymiary nominalne



 

Tabele wymiarowe

 

Budowa

  • Zaawansowana technicznie mieszanka z kordem z włókna szklanego, elastomerowe zęby i podkład oraz nylonowe pokrycie.
  • Elastomerowy podkład chroni kordy przed zanieczyszczeniami z otoczenia oraz zużyciem na skutek tarcia.
  • Spiralnie skręcony człon rozciągliwy nadaje ogromną wytrzymałość, odporność na zginanie i rozciąganie.
  • Nylonowe pokrycie o niskim współczynniku tarcia chroni powierzchnię zębów przed zużyciem.
  • Precyzyjnie ukształtowane i odpowiednio rozmieszczone elastomerowe zęby.
  • Nie zawiera silikonu, dzięki czemu nadaje się do procesów lakierowania.

 

Zalety

 

  • Znacznie zwiększona moc znamionowa do 30% więcej niż w poprzednich konstrukcjach pasów synchronicznych (PowerGrip® GT i GT2).
  • Obniżone koszty konserwacji dzięki dłuższemu okresowi eksploatacji.
  • Lekkie i ekonomiczne napędy o niewielkich wymiarach.
  • Wysoka odporność na przeskok zęba.
  • Nie jest wymagane smarowanie.
  • Antystatyczny (zgodnie z normą ISO 1813:1998 oraz ISO 9563:1990) i jako taki może być stosowany w warunkach opisanych w dyrektywie 94/9/EC – ATEX.
  • Może być stosowany na kołach pasowych zębatych typu GT i HTD®.

 

Pasy konfekcjonowane na życzenie Klienta.

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej. Czytaj więcej.

Akceptuję ciasteczka z tej witryny.