There are no translations available.
POWERGRIP® GT3 8MGT, 14MGT
|
|
Gumowy pas synchroniczny o zoptymalizowanym profilu zębów GT
|
Identyfikacja
Trzyczęściowy numer na zewnętrznej stronie pasa wskazuje długość podziałową, podziałkę pasa oraz szerokość pasa podaną w milimetrach.
|
Pas PowerGrip® GT3 jest wykonany z bardzo nowoczesnej kombinacji materiałów. Ten technicznie zaawansowany pas pokrywa zapotrzebowanie największego zakresu zastosowań przemysłowych. Pas synchroniczny PowerGrip® GT3 przenosi do 30% mocy więcej niż pasy poprzednich generacji (PowerGrip® GT2). Cała gama tych pasów nadaje się zarówno do napędów nowej konstrukcji, jak również do wymiany w istniejących napędach, bez konieczności jakiejkolwiek adaptacji systemu. Podziałowe zęba 8MGT i 14MGT stanowią optymalny wybór dla wysokowydajnych napędów w obrabiarkach, przemyśle papierniczym i tekstylnym, gdzie wymagane są trwałość i niewielkie nakłady na obsługę.
|
|
Przekroje i wymiary nominalne
|
|
|
Tabele wymiarowe
|
Budowa
|
- Zaawansowana technicznie mieszanka z kordem z włókna szklanego, elastomerowe zęby i podkład oraz nylonowe pokrycie.
- Elastomerowy podkład chroni kordy przed zanieczyszczeniami z otoczenia oraz zużyciem na skutek tarcia.
- Spiralnie skręcony człon rozciągliwy nadaje ogromną wytrzymałość, odporność na zginanie i rozciąganie.
- Nylonowe pokrycie o niskim współczynniku tarcia chroni powierzchnię zębów przed zużyciem.
- Precyzyjnie ukształtowane i odpowiednio rozmieszczone elastomerowe zęby.
- Nie zawiera silikonu, dzięki czemu nadaje się do procesów lakierowania.
|
Zalety
|
- Znacznie zwiększona moc znamionowa do 30% więcej niż w poprzednich konstrukcjach pasów synchronicznych (PowerGrip® GT i GT2).
- Obniżone koszty konserwacji dzięki dłuższemu okresowi eksploatacji.
- Lekkie i ekonomiczne napędy o niewielkich wymiarach.
- Wysoka odporność na przeskok zęba.
- Nie jest wymagane smarowanie.
- Antystatyczny (zgodnie z normą ISO 1813:1998 oraz ISO 9563:1990) i jako taki może być stosowany w warunkach opisanych w dyrektywie 94/9/EC – ATEX.
- Może być stosowany na kołach pasowych zębatych typu GT i HTD®.
Pasy konfekcjonowane na życzenie Klienta.
|
|