PASY BEZKOŃCOWE ZAMKNIĘTE FABRYCZNIE

 

Jednokordowa przekładka naprężeniowa, wkomponowana (wpleciona) pomiędzy dwie wzmacniane materiałem powierzchnie, nadają przyczepność, giętkość oraz niezwykle wysoką siłę w pasie płaskim bezkońcowym. Jego elastyczność pozwala na przeciwstawienie się uderzeniom i naprężeniom na wałkach. Pas płaski bezkońcowy jest dostępny w trzech podstawowych typach mocy i może być łatwo dostosowany do wymagań napędu.



 

 

 

Konstrukcja i cechy pasów płaskich bezkońcowych:

 

  • Jest twardy i wystarczająco giętki, aby oprzeć się wstrząsom.
  • Jego napięcie jest stale regulowane, aby naprężenia na wałkach były zawsze optymalne.
  • Produkowany w rękawach o różnych długościach, co pozwala na dokładne uformowanie cienkiego i symetrycznego pasa.
  • Ciągła jednokordowa przekładka naprężeniowa jest stosowana w zależności od przyrostu mocy i odpowiada wybranemu typowi pasa.
  • Dzięki kontrolowanej giętkości, może być odpowiednio dobrany oraz dopasowany do określonych wymagań mocy.
  • Dwie powierzchnie wzmacniane materiałem posiadają odpowiednio wysoki współczynnik tarcia oraz wystarczającą elastyczność do montowania na kołach pasowych o niewielkiej średnicy.
  • Może być przycinany na wymaganą szerokość.

 

 

 

 

Pas płaski bezkońcowy jest lekkim pasem, który stawia czoło napędom z wysokimi prędkościami bez redukcji siły odśrodkowej. Ponieważ jest symetryczny, może poruszać się w obu kierunkach i nadaje się szczególnie do napędów serpentynowych. Konstrukcja pasa płaskiego pozwala na zastosowanie go na bardzo małych kołach pasowych, pozwalając osiągać duże współczynniki szybkości. Jest dostępny w trzech różnych typach i w wielu różnych długościach. Pas może być przycięty na życzenie klienta na żądaną szerokość.

 

 

 

 

Zastosowanie pasów napędowych płaskich:

 

  • Wentylatory i klimatyzatory.
  • Prasy, wrzeciona.
  • Szlifierki, wiertarki, traki.
  • Maszyny włókiennicze.
  • Obrabiarki do drewna.
  • Napędy przenośników taśmowych i rolkowych.

 

Pas mierzony jest na płaskich kołach pasowych po górze. Tolerancja długości (mierzona w stanie naprężenia) wynosi ± 1%. Długość pasa w stanie wolnym (bez naprężenia) jest około 1% krótsza niż długość nominalna.

 

 

UWAGA!
Pasy dobierane są na podstawie wypełnianego kwestionariusza doboru pasów płaskich dostępnego na Naszej stronie internetowej.



Pasy konfekcjonowane na życzenie Klienta.


 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej. Czytaj więcej.

Akceptuję ciasteczka z tej witryny.